No translation right now

We are experiencing some technical problems with the Google translate functionality at the moment and are investigating.

Mörbyskolans bibliotek

Läsning - nyckeln till kunskap!

Välkommen till Mörbyskolans bibliotek!

På Mörbyskolan ser vi läsning som nyckeln till kunskap. Vi har till och med extra läsning på schemat! Vårt fina bibliotek är öppet för skolans elever och personal.

Biblioteket ligger på andra våningen i huvudbyggnaden i ljusa och rymliga lokaler. Här kan du låna böcker, läsa och studera. Eller varför inte spela spel och umgås med dina vänner? Här finner du läsupplevelser, information och kunskap. En gång i månaden är det bokcirkel på biblioteket - ett ypperligt tillfälle att få nya läsuplevelser!

Titta in på Mörbyskolans biblioteks instagramsida för att följa det dagliga arbetet i biblioteket:

instagram.com/morbybiblot