Till innehållet
Översätt

Translate

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation

Kundservice för lokaler

Här kan du kontakta Fastighetsavdelningens kundservice för att göra felanmälan eller få hjälp med andra ärenden. Det går också bra att ringa.

Information gällande Covid-19

Vi vill göra dig uppmärksam på att vi med anledning av covid-19 enbart hanterar akuta ärenden vid vård- och omsorgsboenden med syfte att värna de boende. Kontakta oss om du har frågor. Tack för din förståelse.

Ring oss

08-568 912 86
Fastighetsavdelningens kundservice för lokaler
Detta nummer går att ringa även efter kontorstid.

Skicka in ditt ärende

Lokal och byggnad • Återvinning och sophämtning • Passertaggar, lås och larm • Skadedjur • Anmäl istappar • Beställ tilläggstjänster

Felanmalan.fastighet@danderyd.se

Gäller ditt ärende snöröjning, utomhusmiljöer eller lekutrustning?

Vad behöver felanmälan innehålla?

Din felanmälan eller ditt ärende behöver innehålla:

  • Kontaktperson
  • Mejl
  • Telefonnummer
  • Verksamhetens namn och/eller objektnummer
  • Tydlig beskrivning av vad ärendet gäller
  • Vid felanmälan, tydlig beskrivning om var skadan/behovet är någonstans i byggnaden

Annan felanmälan

Vill du felanmäla något som är utanför fastigheten som gatubelysning, snöröjning på allmän väg eller liknande? Det gör du via Danderyds kommuns felanmälan.

Danderyd.se/felanmalan