Kundservice för lokaler
Här kan du kontakta Fastighetsavdelningens kundservice för att göra felanmälan eller få hjälp med andra ärenden. Det går också bra att ringa.
Information gällande Covid-19
Vi vill göra dig uppmärksam på att vi med anledning av covid-19 enbart hanterar akuta ärenden vid vård- och omsorgsboenden med syfte att värna de boende. Kontakta oss om du har frågor. Tack för din förståelse.
Ring oss
08-568 912 86
Fastighetsavdelningens kundservice för lokaler
Detta nummer går att ringa även efter kontorstid.
Skicka in ditt ärende
Lokal och byggnad • Återvinning och sophämtning • Passertaggar, lås och larm • Skadedjur • Anmäl istappar • Beställ tilläggstjänster
Felanmalan.fastighet@danderyd.se
Gäller ditt ärende snöröjning, utomhusmiljöer eller lekutrustning?
Vad behöver felanmälan innehålla?
Din felanmälan eller ditt ärende behöver innehålla:
- Kontaktperson
- Mejl
- Telefonnummer
- Verksamhetens namn och/eller objektnummer
- Tydlig beskrivning av vad ärendet gäller
- Vid felanmälan, tydlig beskrivning om var skadan/behovet är någonstans i byggnaden
Annan felanmälan
Vill du felanmäla något som är utanför fastigheten som gatubelysning, snöröjning på allmän väg eller liknande? Det gör du via Danderyds kommuns felanmälan.